United Trading Prodcom, compania care a adus franciza restaurantului japonez Sushi Ko in Romania, deschizand prima unitate in Centrul Istoric al Bucurestiului, a investit un milion de euro in cea de-a doua unitate, care va fi deschisa in centrul comercial Baneasa Shopping City din nordul Capitalei. "Targetul de clienti din mallul din Baneasa se pliaza pe oferta noastra, nordul Capitalei aducand o mare parte din comenzile Sushi Ko. In urmatoarea perioada vom deschide un restaurant cu doua saloane de 120 de locuri si terasa de 150 de locuri. Investitia in deschidere sare de un milion de euro", a declarat pentru ZF Cristian Kilin, reprezentant al Sushi Ko. Compania se gandeste ca pe viitor sa intre si intr-un alt centru comercial, cel vizat fiind AFI Palace Cotroceni din zona de vest a Capitalei. Anul trecut, cand a intrat in Romania cu primul restaurant in care a investit 400.000 de euro, Iyad Tarabay, unul dintre actionarii companiei, cu afaceri de circa un milion de euro, astepta zilnic vanzari de peste 4.000 de euro. Cu cele 95 de locuri inauntru si 70 de locuri pe terasa, compania a mizat atat pe turistii straini, cat si pe delivery si pe receptii. Principalii competitori ai Sushi Ko sunt brandurile Yakimono si Benihana.
United Trading Prodcom, compania care a adus franciza restaurantului japonez Sushi Ko in Romania, deschizand prima unitate in Centrul Istoric al Bucurestiului, a investit un milion de euro in cea de-a doua unitate, care va fi deschisa in centrul comercial Baneasa Shopping City din nordul Capitalei. "Targetul de clienti din mallul din Baneasa se pliaza pe oferta noastra, nordul Capitalei aducand o mare parte din comenzile Sushi Ko. In urmatoarea perioada vom deschide un restaurant cu doua saloane de 120 de locuri si terasa de 150 de locuri. Investitia in deschidere sare de un milion de euro", a declarat pentru ZF Cristian Kilin, reprezenta