Amway Marketing Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 27,4 mil. euro (116 mil. lei) si un profit de aproximativ 2 mil. euro (9 mil. lei), in scadere cu 15% fata de 2008, a declarat pentru Wall-Street George Popescu, branch manager-ul companiei.
“La inceputul anului 2009 am fost mai optimisti cu privire la vanzari insa suntem bucurosi ca am reusit sa fim foarte eficienti. Volumele de vanzari au fost mai mici, practic nu am pastrat trendul crescator din 2008 insa am reusit stabilizarea la nivelul anului 2007, ceea ce ne da sperante pentru 2010. Va fi un an mai bun decat 2009”, spune George Popescu (foto).
Amway Romania, parte a companiei Alticor, a raportat pentru 2008 afaceri in valoare de 137 mil. lei, in crestere cu aproximativ 15% fata de 2007, cifre ce plasau filiala locala a Amway Corporation in primele cinci subsidiare la nivel european.
Potrivit lui George Popescu, gama de produse cu cele mai stabile vanzari este Nutrilite, gama Amway de suplimente alimentare. In cadrul acestei game, produse precum Omega 3 si multivitaminele Daily au inregistrat cresteri ale vanzarilor.
“Ca urmare a contextului economic dificil cred ca am invatat sa fim mai realisti si mai atenti cu resursele. Am devenit mai preocupati de eficienta. Am adoptat masuri de eficientizare in toate activitatile fara a putea scoate in evidenta ceva in mod special. Per total rezultatele au fost bune. Daca ar fi sa caracterizez printr-un singur cuvant afacerile Amway Romania, respectiv industria cosmeticelor, in 2009 si 2010, ar fi stabilitate”, afirma Popescu.
Din portofoliul Amway fac parte produse de ingrijire a locuintei, produse pentru ingrijire personala, produse cosmetic si pentru ingrijirea tenului Artistry, produse profesionale de machiaj E. Funkhouser New York, vitamine si suplimente alimentare Nutrilite.
Pe partea de produse cosmetice com