Transportatorii denunţă evaziunea de amploare din sectorul construcţiilor de drumuri şi cer intervenţia Gărzii Financiare. Concret, Federaţia Operatorilor Români de Transport susţine că mari antreprenori ar achiziţiona materialele la negru şi ulterior ar înşela statul, declarând alte cantităţi. Preşedintele FORT, Augustin Hagiu spune la RFI că nu are probe şi că sarcina găsirii lor i-ar reveni statului, principalul păgubit.
Transportatorii denunţă evaziunea de amploare din sectorul construcţiilor de drumuri şi cer intervenţia Gărzii Financiare.
Concret, Federaţia Operatorilor Români de Transport susţine că mari antreprenori ar achiziţiona materialele la negru şi ulterior ar înşela statul, declarând alte cantităţi.
Preşedintele FORT, Augustin Hagiu (audio) spune la RFI că nu are probe şi că sarcina găsirii lor i-ar reveni statului, principalul păgubit.
"Materialele din cariere, balastiere, industria cimentului şi aşa mai departe sunt la o anumită cantitate, care nu corespunde cu ceea ce este trecut în caietul de sarcini al unor lucrări de infrastructură. Mă întreb ce face statul prin consultanţii pe care îi are, nu se sesizează cu privire la aceste aspecte ? Pentru că pierde statul, pentru că nu se plăteşte redevenţă pe materiale, care efectiv sunt furate. Apar exploatări peste noapte, se închid peste zi. Metri cubi de balast se duc în aceste lucrări, fără ca cineva să le controleze şi în acelaşi timp, piaţa moare. Companii mari cedează, pentru că nu au de lucru şi factorul concurenţial neloial a căpătat nişte cote de neimaginat", afirmă Augustin Hagiu. Augustin Hagiu, despre evaziunea fiscală.
Transportatorii denunţă evaziunea de amploare din sectorul construcţiilor de drumuri şi cer intervenţia Gărzii Financiare. Concret, Federaţia Operatorilor Români de Transport susţine că mari antreprenori ar achiziţiona materialele la negru şi ulter