BRD Groupe Societe Generale a lansat ieri, la Craiova, cardul „à la carte“, un produs unic pe piaţa de profil, pentru că este 100% personalizabil. Cardul are funcţii standard, dar se evidenţiază prin faptul că deţinătorul poate să ataşeze pe instrumentul de plată o fotografie care îl reprezintă sau care îi este foarte dragă. „Este un produs inovator pe piaţa bancară românească“, a spus Radu Neagoe, director al BRD Grup Craiova. Cardul este destinat persoanelor care vor să fie unice, originale. „Funcţionalităţile cardului sunt cele standard. El poate fi folosit să retragem numerar de la ATM, să plătim la comercianţi, să plătim facturile la utilităţi, are utilitate naţională şi internaţională şi are ataşată o asigurare standard de călătorie, pentru când plecăm în străinătate“, a arătat Silviu Cârstea, director adjunct de retail al BRD Craiova. Comisioanele de retragere sunt cele obişnuite, cardul în sine fiind considerat unul „medium“, iar comisionul anual de administrare este de 50 de lei. Conducerea BRD a înmânat primele carduri „à la carte“ din Craiova personalizate invitaţilor prezenţi la eveniment. Pentru câteva minute, bancherii au lăsat sobrietatea deoparte şi, într-o atmosferă destinsă, s-au fotografiat cu ziariştii în ipostaze diferite, în faţa unor bannere care ilustrau diverse domenii: sport, călătorii, muzică.
BRD Groupe Societe Generale a lansat ieri, la Craiova, cardul „à la carte“, un produs unic pe piaţa de profil, pentru că este 100% personalizabil. Cardul are funcţii standard, dar se evidenţiază prin faptul că deţinătorul poate să ataşeze pe instrumentul de plată o fotografie care îl reprezintă sau care îi este foarte dragă. „Este un produs inovator pe piaţa bancară românească“, a spus Radu Neagoe, director al BRD Grup Craiova. Cardul este destinat persoanelor care vor să fie unice, originale. „Funcţionalităţile cardului sunt cele standard. El