STRATEGIE. Publicitarii vaneaza in principal blocurile plasate pe marile artere "Cu aceste fonduri, de la chirii si bannere, actionam pentru schimbarea instalatiilor sanitare, care sunt din 1967. Luam anual 120 de milioane de lei vechi pentru meshuri, iar 6.500 de lei noi lunar pentru un spatiu comercial" (Fotescu Vasile, presedinte de bloc zona Militari ) "Noi, ca asociatie de proprietari, incasam aproximativ 2.000 de euro pe opt luni. Cu ajutorul acestor bani am reusit sa schimbam liftul, am reparat scara blocului si am facut reparatii la instalatii" (Ion Marinescu, administrator bloc zona Unirii ) "Nu isi permit pensionarii din bloc sa faca investitii. Blocul are 60 de ani vechime, trebuie sa schimbam instalatiile electrice si sanitare. Imi pare bine ca am aceste meshuri, pentru ca mai iau din aspectul neigienic al blocului" (Avocat Ovidiu Ioan, presedinte bloc de pe Bulevardul Magheru )Sumele incasate de asociatiile de proprietari, care variaza, evident, in functie de locatia cladirilor, sunt folosite pentru diverse lucrari de renovare, astfel incat locatarii nu mai scot, in unele cazuri, niciun ban din buzunar pentru a schimba, de pilda, ascensorul uzat. "Incasam aproximativ 200 de milioane de lei vechi pe luna de la firmele de publicitate. Cu ei refacem acoperisul blocului, tragem gaze in apartamente, am schimbat usa de la intrare si am refacut holul pana la primul etaj", ne-a spus avocatul Ovidiu Ioan, presedintele unui bloc de pe bulevardul Magheru, situat in "buricul" Capitalei.
Pe bulevardul Mihai Bravu, "tarifele" sunt ceva mai mici. "Fiind criza, incasam aproximativ 150 de euro lunar, am obtinut inainte si 600 de euro. Din acesti bani am facut acoperisul si am schimbat instalatiile de la subsolul blocului", ne-a spus Petru Rusu, un administrator de bloc din aceasta zona.
Afacerea ar putea fi insa spulberata de Primaria Capitalei, care a elabor