Expozanţii, care nu sunt membri UNAI, vor plăti sume începând cu 1.000 de euro
Iar pentru ceilalţi, preţurile standurilor pornesc de la 500 de euro
Anul trecut numeroase agenţii imobiliare au tras obloanele, iar în situaţia actuală cele rămase se confruntă cu probleme, iar pentru a le da un impuls Uniunea Naţională a Agenţiilor Imobiliare (UNAI) plăteşte 50% din costurile membrilor care expun la Târgul Naţional Imobiliar (TNI). "Da, este criză, dar avem nevoie să resuscităm sectorul agenţiilor imobiliare deoarece acestea se confruntă cu dificultăţi mari acum", a declarat, pentru Curierul Naţional, Ionuţ Butoi, preşedintele Filialei din Bucureşti a UNAI.
O agenţie se face cunoscută prin prezenţe la târg
Ionuţ Butoi a subliniat faptul că este extrem de important ca o agenţie să fie cunoscută în piaţă şi cum altfel ar câştiga notorietate decât prin prezenţe cât mai numeroase la târguri. "O agenţie imobiliară câştigă în primul rând notorietate prin simpla prezenţă în cadrul celui mai mare târg imobiliar, se poziţionează pe piaţă alături de toţi competitorii din segmentul economic, are acces într-o perioadă limitată (4 zile) la un număr foarte mare de potenţiali clienţi şi obţine feed-back imediat la oferta imobiliară din portofoliu. Costul pentru această metodă de promovare este foarte redus comparativ cu alte instrumente de marketing, dar pentru a oferi un beneficiu real membrului nostru, asociaţia UNAI va plăti jumătate din costurile de participare în calitate de expozant la TNI", a mai declarat Ionuţ Butoi, preşedinte UNAI Filiala Bucureşti.
Costurile pentru expozanţi pornesc de la 500 de euro
În ceea ce priveşte costurile participării, Ionuţ Butoi ne-a spus că pentru un stand minim care măsoară 4 mp, expozanţii trebuie să achite 1.000 de euro, iar cu reducerea acordată participanţii vor achita doar 5