Biroul local al retelei independente de relatii publice Action Global Communications a castigat contul de comunicare al Orkla Foods Romania, producatorul margarinei Wiesana. Licitatia a fost organizata la sfarsitul anului trecut, iar agentia va furniza servicii complete de PR si consultanta strategica pentru comunicare externa si interna.
Orkla Foods Romania este filiala locala a grupului norvegian Orkla care a intrat pe piata romaneasca in 2002, achizitionand treptat Topway Craiova, Ardealul Covasna si Royal Brinkers Romania. In 2008, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 25,2 milioane de euro, conform datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante. Agentia a rulat afaceri de peste 600.000 de euro in 2008, cu un profit de 123.000 de euro, conform datelor de pe site-ul Ministerul de Finante si are 10 angajati.
Biroul local al retelei independente de relatii publice Action Global Communications a castigat contul de comunicare al Orkla Foods Romania, producatorul margarinei Wiesana. Licitatia a fost organizata la sfarsitul anului trecut, iar agentia va furniza servicii complete de PR si consultanta strategica pentru comunicare externa si interna.
Orkla Foods Romania este filiala locala a grupului norvegian Orkla care a intrat pe piata romaneasca in 2002, achizitionand treptat Topway Craiova, Ardealul Covasna si Royal Brinkers Romania. In 2008, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 25,2 milioane de euro, conform datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante. Agentia a rulat afaceri de peste 600.000 de euro in 2008, cu un profit de 123.000 de euro, conform datelor de pe site-ul Ministerul de Finante si are 10 angajati.