In urma cu 15 ani Oriflame intra pe piata locala de cosmetice, avand un manager roman la carma afacerii. Acelasi manager a crescut business-ul de cosmetice pana la valoarea de 33 mil. euro in 2009. Monica Tatoiu se desparte de Oriflame Romania cu un singur regret - ca nu a reusit sa deschida un centru regional la Bucuresti - insa plina de invataminte. ""Brandul Monica Tatoiu n-ar fi existat fara Oriflame si fara Monica Tatoiu, fara falsa modestie, Oriflame ar fi fost altceva", spune managerul roman intr-un interviu acordat Wall-Street.
In februarie 2009, in plina criza economica, Monica Tatoiu declara ca isi amana plecarea de la conducerea Oriflame Romania pentru finalul acestui an. Tot atunci inainta ideea potrivit careia succesorul sau va fi o persoana din cadrul subsidiarei locale a producatorului suedez. Compania-mama a decis insa sa o aduca pe Marinova Pavlina la sefia Oriflame Romania, aceasta avand de asemenea o experienta de 15 ani in cadrul grupului.
Wall-Street: Cand s-a incheiat colaborarea cu Oriflame?
Monica Tatoiu: Pe 31 martie, in urma unui proces care a durat cam un an.
Wall-Street: De ce acum cand intr-un interviu anterior vorbeati despre o retragere la finalul acestui an?
Monica Tatoiu: Deoarece s-a ivit o oportunitate care se potriveste ca o manusa cu Monica Tatoiu de astazi. Imi place sa ma laud cu lucruri facute nu cu intentii.
Wall-Street: Veti mai fi implicata in vreun fel in activitatea Oriflame Romania?
Monica Tatoiu: Atat de mult cat ar trebui sa fie o mama de baiat dupa nunta fiului. Sprijin dezinterasat pana la final.
Wall-Street: Cum ati caracteriza experienta de 15 ani de Oriflame?
Monica Tatoiu: O calatorie plina de invataminte impreuna cu cu oameni foarte speciali. Am invatat cat in 100 de facultati. Mi-am descoperit calitati la care nu ma gandeam. Brandul Monica Tatoiu n-ar fi e