Ce se intampla daca scoti toate indicatoarele de circulatie dintr-un oras? In orasul Nieder-Erlenbach, din Germania, cetatenii vor afla cum e sa circuli fara indicatoare.
In mod paradoxal, autoritatile au decis sa scoata indicatoarele, stopurile si sa stearga zebrele pentru pietoni pentru a reduce numarul de accidente rutiere.
Toti soferii vor respecta doar regula bunului-simt, adica sa acorde prioritate de dreapta, si sa circule cu o viteza de 30 de kilometri pe ora, relateaza CSMonitor.
Autoritatile din oraselul de langa Frankfurt, pentru peisajele idilice si casele cu arhitectura traditionala, au decis sa transforme bulevardul principal intr-o piata libera pentru oricine: masini, camioane, biciclete sau pietoni.
Sistemul a fost introdus de un inginer olandez, care crede ca orasele ar fi mai sigure daca soferii ar conduce cu viteza mica si ar respecta regula prioritatii de dreapta.
Mai mult, acesta sustine ca soferii si pietonii se pot intelege foarte bine prin negocieri, din priviri sau alte semnale, fiind astfel obligati si sa se respecte unul pe altul.
Ce se intampla daca scoti toate indicatoarele de circulatie dintr-un oras? In orasul Nieder-Erlenbach, din Germania, cetatenii vor afla cum e sa circuli fara indicatoare.
In mod paradoxal, autoritatile au decis sa scoata indicatoarele, stopurile si sa stearga zebrele pentru pietoni pentru a reduce numarul de accidente rutiere.
Toti soferii vor respecta doar regula bunului-simt, adica sa acorde prioritate de dreapta, si sa circule cu o viteza de 30 de kilometri pe ora, relateaza CSMonitor.
Autoritatile din oraselul de langa Frankfurt, pentru peisajele idilice si casele cu arhitectura traditionala, au decis sa transforme bulevardul principal intr-o piata libera pentru oricine: masini, camioane, biciclete