Comparatorul de preturi al companiei ShopMania a ajuns la 350.000 de clienti unici pe cele 26 de piete pe care activeaza, dar alte proiecte, printre care si intrarea in Asia, au avut rezultate sub asteptari.
Compania Asesoft Net, care ofera solutii web pentru mediul de afaceri si care gestioneaza comparatorul de preturi shopmania.ro, estimeaza o crestere a afacerilor in acest an cu 20%. Anul trecut Asesoft Net a avut o cifra de afaceri de 700.000 de euro.
"Cand vad dimineata ca ploua afara spun ca e bine. In general cand se face vremea frumoasa traficul online scade pentru ca lumea iese sa se plimbe, nu sta pe internet", a declarat Radulescu. El a argumentat ca in prezent numarul vizitatorilor online este in scadere si ca actuala perioada nu se compara cu cea de sfarsit de an.
ShopMania reprezinta aproape 80% din afacerile totale ale Asesoft Net. In cadrul firmei exista doua directii, potrivit lui Radulescu, una de dezvoltare de aplicatii web pentru clienti, in special pentru cei din afara, si portalul ShopMania. Potrivit datelor de pe www.trafic.ro, shopmania.ro a inregistrat luna trecuta 1.543.017 clienti unici, fiind pe locul doi pe site dupa www.okazii.ro, care a avut in aceeasi luna 2 milioane de vizitatori unici. www.price.ro ocupa locul trei in topul site-urilor de comert online de pe trafic.ro, cu 754.802 clienti unici in februarie. Concurenta face si Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa, care le ofera contra cost clientilor care suna la serviciul de informatii "diverse" al companiei si informatii privind preturile practicate de aproximativ 300 de magazine online pentru aproximativ 20 de categorii de produse, printre care si electronice si electrocasnice.
"Acum cinci ani am facut o schimbare si am decis sa dezvolam propriile proiecte. In momentul de fata acestea, printre care si shopmania.ro, reprezinta