Limuzina "perfecta" nu este caracterizata numai de un design exterior elegant, ci de un interior confortabil, proiectat special pentru pasagerii spate. Exact asa a fost conceput BMW Seria 5 Gran Turismo. Pentru ca pasagerii din spate sa dispuna de un grad cat mai ridicat de confort, fara niciun compromis in ceea ce ii priveste pe cei din locurile din fata.
De aceasta data testul cu Seria 5 Gran Turismo s-a realizat intre München si Geneva, cu ocazia Salonului Auto din Elvetia.
Drumul de 600 km a fost parcurs atat la dus, cat si la intors in aproximativ sapte ore, luand in calcul si o oprire de aproximativ o ora.
In conditiile in care gama de motorizari a lui 5 GT este alcatuita din numai trei motorizari dintre care doua pe benzina, singura alternativa "viabila" a fost dieselul de 3,0 litri si 245 CP. Consum scazut, acceleratii puternice si o viteza maxima de 240 km/h.
Totul a inceput intr-un garaj la 20 km de aeroportul Franz Josef Strauss de langa München. Masina, un 530d GT, era parcata intre o Serie 7 si noua Serie 5. Echiparea modelului includea toate "jucariile" de pe lista de optionale, inclusiv "clasicele" sisteme Dynamic Drive Control, care te ajuta sa-ti setezi masina exact cum ti-o doresti sau sistemul iDrive cu display widescreen HD, sistem de navigatie si conexiune internet. Finisarea interioara este impecabila, in conditiile in care automobilul a fost configurat exact cum trebuie. Spre exemplu, modelul testat dispunea de insertii de lemn nobil pe consola centrala, in timp ce pe acelasi automobil se poate regasi si plastic care imita aluminiul. Scaunele au reprezentat cel de-al doilea "punct forte" al masinii. Cu toate ca am stat la volan mai mult de patru ore fara oprire, durerile de spate nu si-au facut aparitia. Scaunele din fata, care pot fi considerate fara probleme adevarate fotolii, puteau fi reglate astfel intat orici