De 1 aprilie, publicaţii, companii sau oameni politici s-au întrecut în a oferi cele mai credibile păcăleli. „The Sun” a reuşit să-şi convingă o parte dintre cititori să lingă ziarul iar primarul din Lecce şi-a dat demisia.
Google se va numi Topeka
Păcăleala motorului de căutare Google, care a anunţat că-şi va schimba numele în „Topeka”, nu a trecut neobservată. Motivul ar fi recunoştinţa faţă de oraşul cu acelaşi nume din statul american Kansas, care şi-a schimbat pentru o lună numele în Google. Comunicatul companiei mai anunţa că şi serviciile conexe portalului, „Google News”, „Google Maps” şi altele îşi vor schimba numele potrivit noii denumiri.
Ziar aromat
În Marea Britanie se pare că cea mai remarcată glumă a fost cea a publicaţiei „The Sun”, care a şi-a informat cititorii că a scos pe piaţă primul număr „aromat”. Astfel, pe una din pagini a fost publicat un pătrat în interorul căruia s-ar fi aflat o cerneală tipografică specială care, la contactul cu papilele gustative, ar fi provocat o reacţie şi ca urmare a acesteaia, un gust anume. Cei care au „gustat” ziarul au putut constata că e o păcăleală.
Carla Bruni, un nou single
Radio Kiss Kiss a anunţat că va difuza un nou single al Carlei Bruni intitulat „La nouvelle Italie”. Gluma a mers pănă într-acolo încât o cunoscută imitatoare, Francesca Manzini, a cântat o parodie inspirată din multe piese muzicale şi particularităţi ale Primei Doamne franceze.
Personalul, înlocuit cu distribuitoare automate
Compania aeriană irlandeză Ryanair a anunţat printr-un comunicat că personalul de bord va fi înlocuit cu distribuitoare automate de sucuri, mâncare, prezervative şi ţigări electronice. Ziariştii de la ANSA au sunat la biroul de presă al companiei de unde au aflat însă că e o păcăleală de 1 Aprilie. „Suntem o companie serioasă şi dacă întebaţi dacă este o glumă, v