"Prin anii a80 a venit la Focsani, unde eram si eu instructor de zbor. Faceam cursuri pe un IAR 823, iar unul dintre pilotii antrenati de mine a fost chiar Adrian Iovan", ne-a spus fostul instructor Ovidiu Ioan, care acum s-a apucat de avocatura. "Am o nostalgie cand trec pe acolo si il vad. Din atatea fiare, tocmai pe acesta (n.r.-IAR 823 avionul numarul 15) l-au pus acolo", ne-a spus, cuprins de amintiri, Adrian Iovan. Fostul sau instructor a mai spus ca actualul pilot era in tinerete un tip deosebit de disciplinat si riguros. "A iesit printre primii la simpla comanda", ne-a mai povestit el. Cat timp a fost in scoala de piloti, Iovan nu a avut probleme in aer, nu era teribilist la mansa avionului si nu a avut parte de peripetii. "Era foarte greu atunci sa ajungi la aviatie, erau foarte multe teste, unele destul de grele", a explicat avocatul. Prima lectie pe care a primit-o Iovan de la Ovidiu Ioan a fost aceea ca "decolarea este benevola, iar aterizarea este obligatorie, pentru ca, daca ai ratat aerodromul, s-ar putea sa ramai fara combustibil". "Prin anii a80 a venit la Focsani, unde eram si eu instructor de zbor. Faceam cursuri pe un IAR 823, iar unul dintre pilotii antrenati de mine a fost chiar Adrian Iovan", ne-a spus fostul instructor Ovidiu Ioan, care acum s-a apucat de avocatura. "Am o nostalgie cand trec pe acolo si il vad. Din atatea fiare, tocmai pe acesta (n.r.-IAR 823 avionul numarul 15) l-au pus acolo", ne-a spus, cuprins de amintiri, Adrian Iovan. Fostul sau instructor a mai spus ca actualul pilot era in tinerete un tip deosebit de disciplinat si riguros. "A iesit printre primii la simpla comanda", ne-a mai povestit el. Cat timp a fost in scoala de piloti, Iovan nu a avut probleme in aer, nu era teribilist la mansa avionului si nu a avut parte de peripetii. "Era foarte greu atunci sa ajungi la aviatie, erau foarte multe teste, unele destul de grele",