Traditiile se sting peste tot in lume si nici Iepurasul de Paste nu a scapat de modernizare. Astfel, el nu mai aduce oua de ciocolata, ci cadouri in cosul sau.
Institutul de cercetari IBISWorld arata ca pe cadouri, mai ales pentru copii mici, consumatorii australieni au cheltuit in jur de 16,4 milioane de dolari, in crestere cu 3,6% fata de anul trecut, The Sydney Morning Herald.
"Tot mai multi oameni cumpara cadouri in loc de traditionalele oua de Paste", a spus directorul IBISWorld, Robert Bryant.
El sustine, insa, ca in ciuda acestei scaderi a vanzarii produselor obisnuite de ciocolata, cele premium s-au pastrat constante, consumatorii cumparandu-le pentru a le face cadou alaturi de alte produse.
"Daca consumul de ciocolata va fi scazut anul acesta, multi retaileri de ciocolata vor face bani de Paste daca vor oferi mai multe sortimente premium", a mai spus Bryant.
Traditiile se sting peste tot in lume si nici Iepurasul de Paste nu a scapat de modernizare. Astfel, el nu mai aduce oua de ciocolata, ci cadouri in cosul sau.
Institutul de cercetari IBISWorld arata ca pe cadouri, mai ales pentru copii mici, consumatorii australieni au cheltuit in jur de 16,4 milioane de dolari, in crestere cu 3,6% fata de anul trecut, The Sydney Morning Herald.
"Tot mai multi oameni cumpara cadouri in loc de traditionalele oua de Paste", a spus directorul IBISWorld, Robert Bryant.
El sustine, insa, ca in ciuda acestei scaderi a vanzarii produselor obisnuite de ciocolata, cele premium s-au pastrat constante, consumatorii cumparandu-le pentru a le face cadou alaturi de alte produse.
"Daca consumul de ciocolata va fi scazut anul acesta, multi retaileri de ciocolata vor face bani de Paste daca vor oferi mai multe sortimente premium", a mai spus Bryant.