Dupa multe luni de asteptare, dispozitivul Apple iPad a fost pus la dispozitia cumparatorilor din Statele Unite incepand de sambata. Este o perioada extrem de importanta pentru noul produs Apple, o perioada in care utilizatorii vor decide viitorul traseu al noului calculator fabricat de compania americana.
In New York, cumparatorii formasera deja cozi la ora locala 9:00 in fata magazinului Apple de pe Fifth Avenue, asteptand prima ocazie de a achizitiona iPad-ul. Conform Reuters, domnul Tim Bajarin, presedintele companiei de consultanta Creative Strategies, a declarat ca "dispozitivul se ridica la nivelul asteptarilor si poate schimba total perceptia oamenilor asupra modului de folosire al calculatoarelor."
CNN relateaza ca multe dintre magazinele ce vand dispozitve iPad au fost luate cu asalt de catre cumparatorii americani. Noul produs al companiei Apple este de fapt o combinatie intre un laptop si un smartphone, putand sa navigheze pe Internet intr-un mediu wireless si sa ruleze, printre altele, inregistrari video si jocuri.
Conform site-ului Financial Times, Apple iPad se vinde conform asteptarilor, iar parerile cumparatorilor sunt variate: unele persoane sunt extaziate de noul dispozitiv in timp ce altii scot in evidenta limitarile produsului. Totusi, unii analisti sunt de parere ca desi iPad-ul isi va gasi o nisa de popularitate, succesul sau nu se va putea apropia de cel al iPhone-ului.
Cnet analizeaza performantele iPad-ului in citirea cartilor electronice: "Daca s-ar construi de la zero un dispozitiv care sa afiseze carti si reviste pe ecran, acesta ar trebui sa includa un touch screen pentru navigare, un display color pentru ilustratii, fotografii si coperti si ar trebui sa fie capabil sa descarce si sa afiseze carti electronice din mai multe surse", facilitati care se regasesc in noul produs al celor de la Appl