Industria alimentară este profitabilă chiar şi în perioadă de criză. Drept dovadă, cifra de afaceri a companiei Orkla Foods România a crescut anul trecut la 29 milioane euro. Faţă de anul 2008, când Orkla Foods România, companie cu activităţi în industria alimentară, a obţinut o cifră de afaceri de 28,7 milioane euro, în primul an de criză economic, 2009, compania a reuşit să-şi mărească cifra de afaceri cu 1%. „Deşi contextul economic a fost unul defavorabil in
Industria alimentară este profitabilă chiar şi în perioadă de criză. Drept dovadă, cifra de afaceri a companiei Orkla Foods România a crescut anul trecut la 29 milioane euro.
Faţă de anul 2008, când Orkla Foods România, companie cu activităţi în industria alimentară, a obţinut o cifră de afaceri de 28,7 milioane euro, în primul an de criză economic, 2009, compania a reuşit să-şi mărească cifra de afaceri cu 1%.
„Deşi contextul economic a fost unul defavorabil industriei consumului, rezultatele noastre sunt pozitive. La acestea au contribuit o strategie coerentă de vânzări şi marketing, în ciuda presiunilor legate de bugete în acest domeniu, precum şi finalizarea programului intern de reorganizare început la sfârşitul anului 2007.
Acesta a presupus relocarea şi concentrarea activităţilor de producţie pe platformele de la Bucureşti şi Covasna, precum şi eficientizarea generală a proceselor de producţie şi logistică", a declarat directorul general Orkla Foods România, Manuela Banu.
Linco a crescut vânzările
Potrivit companiei, brandul Linco a avut cea mai mare creştere a vânzărilor, de peste 20%, ca urmare a campaniilor susţinute de marketing. De asemenea, compania a înregistrat o uşoară creştere şi pe segmentul pate (Ardealul), acesta câştigând un procent la cota de piaţă.
La sfârşitul anului 2008, Orkla Foods România a deschis o nouă direcţie de business prin intrarea