Fabrice Cambolive, directorul comercial al Renault Automobile Dacia, a declarat ca urmareste in acest an pozitionarea noului model Renault Master intre primele trei modele ca vanzari din piata vehiculelor comerciale, ceea ce inseamna ca vanzarile utilitarei trebuie sa se dubleze fata de nivelul de 418 unitati inregistrat in 2009.
In 2009 vanzarile de vehicule utilitare de pana la 3,5 tone s-au contractat cu peste 60% si au ajuns la aproape 14.000 de unitati. Tendinta a continuat apoi si in primele luni din acest an, cererea fiind mai jos cu 49% fata de situatia din acelasi interval din 2009, iar vanzarile au fost de exact 1.000 de unitati in intreaga piata. "Master trebuie sa reprezinte mai mult de jumatate din totalul vehiculelor utilitare Renault comercializate. Obiectivul este sa plasam Master pe podiumul furgoanelor, dar nu putem stabili o tinta de vanzari intrucat piata ramane dificil de estimat", a declarat Fabrice Cambolive.
In ianuarie-februarie, potrivit statisticilor de vanzari primele marci in clasamentul de vehicule comerciale sunt Peugeot, Fiat si Ford, iar modelele Boxer, Ducato si respectiv Transit detin primele locuri in segmentul de utilitare din clasa furgon de aproape 3,5 tone. Importatorul marcii urmareste, pentru sustinerea vanzarilor, si deschiderea a zece centre specializate in repararea si intretinerea de vehicule comerciale.
Cererea din segmentul vehiculelor comerciale de sub 3,5 tone s-a redus de aproape trei ori in ianuarie - februarie 2010 fata de nivelul inregistrat in urma cu doi ani.
"Sunt doua tipuri de clienti: firmele mici, care vor un vehicul adaptat in functie de cererile activitatii lor si companiile mari din care unele studiaza reinnoirea parcului auto", a spus Cambolive.
Fabrice Cambolive, directorul comercial al Renault Automobile Dacia, a declarat ca urmareste in acest an pozitionarea noului mode