Dacia a lansat primele spoturi publicitare pentru modelul Duster, primul SUV din istoria companiei.
In reclama dedicata pietei franceze apare cunoscuta actrita Berenice Marlohe, scenariul fiind construit pe ideea pretului mic, mult peste imaginea masinii.
DailyBusiness Video: Reclama Dacia Duster pentru piata franceza
In spotul dedicat pietei germane, accentul pe pret se pune comparand Duster cu Porsche Cayenne.
DailyBusiness Video: Reclama Dacia Duster pentru piata germana
World Records Academy, o organizatie internationala de certificare a recordurilor mondiale, a desemnat modelul Dacia Duster ca fiind cel mai accesibil SUV din lume, cu un pret de pornire de 16.200 de dolari pentru varianta 4X2 si 18.390 dolari pentru cea 4X4.
In Romania, Dacia Duster poate fi achizitionata de la preturi cuprinse intre 10.500 de euro si 15.600 de euro, cu TVA inclus, in functie de versiune. Constructorul roman a anuntat ca a primit 400 de comenzi, iar primele masini vor fi livrate pe 15 aprilie.
Conducerea companiei spera sa ajunga la 60.000 de unitati in acest an, adica 20% din capacitatea totala de productie.
Duster va fi comercializat progresiv (in versiunile 4x2 si 4x4) in Europa, Turcia, Africa si in Orientul Mijlociu incepand cu aceasta luna.
Din iunie, Duster va ajunge, sub marca Renault, si pe pietele din Ucraina, Orientul Mijlociu (Iordania, Siria, Liban, Egipt) si in unele tari din Africa.
In 2011, modelul Duster va incepe sa fie produs, sub marca Renault, in uzina din Curitiba (Brazilia), uzina unde se produc deja modelele Logan, Sandero si Sandero Stepway. Vehiculele fabricate aici vor fi vandute in Brazilia, Argentina, Mexic si Chile.
Modelul Duster va mai fi industrializat si produs in Rusia, in uzina Avtoframos din Moscova. In tarile din zona Gol