Bogdan Popovici, unul dintre personajele controversate ale peisajului de business autohton, a lansat in anul 2000 un proiect de presa curajos, Media On. Branduri ca Banii Nostri, Eurolider, Insight Tarom sau Invest Romania au luat nastere in trustul lui Popovici. Astazi, singurul brand cu traditie care i-a mai ramas, dupa falimentarea Media On in 2009, este Banii Nostri, proiect online sustinut de o mana de oameni.
Din 2009, Media On s-a dizolvat, transformandu-se in Media 10, cu un portofoliu care exclude formatul print. Pe langa Banii Nostri, publisherul mai editeaza cateva site-uri, care insa nu sunt in top pe niciuna dintre categoriile respective: 1001case.ro (site de imobiliare cu o componenta de magazin online), portalul 1001auto.ro, Lady4ever.ro (portal de shopping dedicat femeilor).
Dintr-o echipa de peste 20 de oameni antrenati pentru print, varianta online Banii Nostri este acum sustinuta de o redactie formata din 6 oameni, printre care si colaboratori, spune Carol Popa, managerul proiectului.
Media 10 mai este implicata, in parteneriat, in editarea Calator (revista in-car finantata de compania de transport international Eurolines) si Be Blue Air (revista interna a companiei aeriene cu acelasi nume).
Ce-a avut si ce-a pierdut Popovici pe print? Actualitatea Imobiliara a fost cel mai "firav" copil, a rezistat doar un an de zile, undeva prin 2000 s-a inchis. Saptamanalul Euro Lider s-a lansat in tromba in 2005, s-a inchis in 2007. Construct si Invest Romania sunt alte titluri disparute intre timp. Insight Tarom, revista interna a operatorului aerian Tarom, a plecat, anul trecut, in curtea Societatii R, editorul Romania Libera.
Forum Invest, business-ul de evenimente corporate al omului de afaceri Bogdan Popovici, este inca in picioare, dar opereaza ca entitate separata. Si chiar daca nu mai face profitul de al