Orkla Foods România anunţă rezultate operaţionale bune, o cifră de afaceri în creştere a operaţiunilor din România şi vânzări consolidate cu 7,5% mai mari faţă de anul 2008, pe fondul unei pieţe dificile de consum, a anunţat ieri compania. Potrivit datelor furnizate la solicitarea Curierului Naţional, compania a înregistrat o creştere uşoară a cifrei de afaceri în 2009 faţă de 2008, de doar la 300.000 de euro, de la 28,7 milioane de euro acum doi ani, la 29 milioane de euro, anul trecut. "Deşi contextul economic a fost unul defavorabil industriei consumului, rezultatele noastre sunt pozitive. La acestea au contribuit o strategie coerentă de vânzări şi marketing în ciuda presiunilor legate de bugete în acest domeniu precum şi finalizarea programului intern de reorganizare început la sfârşitul anului 2007. Acesta a presupus relocarea şi concentrarea activităţilor de producţie pe platformele de la Bucureşti şi Covasna precum şi eficientizarea generală a proceselor de producţie şi logistică", a declarat, într-un comunicat, Manuela Banu, director general, Orkla Foods România.
Potrivit anunţului, compania şi-a consolidat prezenţa pe piaţa de retail în anul 2009 prin extinderea unor game de produse, introducerea de noi ambalaje sau modificări de reţete şi design pentru anumite produse. Brandul Linco a avut cea mai mare creştere a vânzărilor, de peste 20%, ca urmare a campaniilor susţinute de marketing.
Pentru anul 2010 compania urmăreşte menţinerea performanţelor actuale pe piaţa de retail şi obţinerea unei poziţii de top pentru consumul industral, în special pe noua direcţie de afaceri, a ingredientelor de panificaţie, cofetărie şi patiserie. "Anul 2010 va sta în continuare sub semnul prudenţei în ce priveşte consumul", a mai spus Banu.
Orkla Foods România anunţă rezultate operaţionale bune, o cifră de afaceri în creştere a operaţiunilor din Român