New Yorker, compania germană de modă pentru tineret, a deschis vineri un nou magazin în incinta mall-ului Sun Plaza cu o investiţie de aproximativ 1 milion de euro, aceasta fiind a treia unitate din Bucureşti şi a 14-a din România, a declarat, în cadrul unei conferinţe de presă, Mihai Şindrilaru, Area Manager România NewYorker. "Mai vrem să deschidem până în toamnă încă 3 magazine, iar pentru fiecare vom aloca o sumă cuprinsă între 600.000 - 1 milion de euro", a mai afirmat Mihai Şindrilaru. El a mai precizat că firma ar deschide mai multe magazine, dar s-au amânat multe proiecte de mall-uri şi practic şi-au limitat extinderea, dar pe viitor ar lua în calcul deschiderea unor magazine pe arterele principale bucureştene. În ceea ce priveşte vânzările din România, directorul New Yorker a spus că anul trecut au mers bine în comparaţie cu restul pieţei, iar acest lucru se bazează pe strategia companiei. "Numărul de campanii promoţionale a crescut foarte mult. Dacă în 2008 avem două promoţii, una în iarnă şi alta în toamnă, anul trecut mergeam din promoţie în promoţie", a mai spus Mihai Şindrilaru.
New Yorker, compania germană de modă pentru tineret, a deschis vineri un nou magazin în incinta mall-ului Sun Plaza cu o investiţie de aproximativ 1 milion de euro, aceasta fiind a treia unitate din Bucureşti şi a 14-a din România, a declarat, în cadrul unei conferinţe de presă, Mihai Şindrilaru, Area Manager România NewYorker. "Mai vrem să deschidem până în toamnă încă 3 magazine, iar pentru fiecare vom aloca o sumă cuprinsă între 600.000 - 1 milion de euro", a mai afirmat Mihai Şindrilaru. El a mai precizat că firma ar deschide mai multe magazine, dar s-au amânat multe proiecte de mall-uri şi practic şi-au limitat extinderea, dar pe viitor ar lua în calcul deschiderea unor magazine pe arterele principale bucureştene. În ceea ce priveşte vânzările din România, directo