Tot mai mulţi bănăţeni au ajuns la mâna firmelor de curierat rapid. Cu o creştere spectaculoasă a cifrei de afaceri, cu o bază de clienţi din care fac parte multinaţionale, dar cu angajaţi puţini şi slab pregătiţi, firmele de curierat au ajuns în topul plângerilor depuse la Protecţia Consumatorilor. Situaţia este valabilă pentru toată partea de vest.
Valul de plângeri a scos din top alte companii, precum cele de utilităţi, care făceau cel mai des obiectul reclamaţiilor.
Clienţii firmelor de curierat reclamă faptul că li se fură din pachetele pe care ar trebui să le primească sau că primesc obiecte distruse. Marius Vava a reuşit să îşi găsească un client pentru telefonul mobil, iar cum clientul său îl dorea cât mai repede, timişoreanul a decis să apeleze la curieratul rapid. A plătit 100 de lei pentru transport, doar că la Bucureşti, clientul său a descoperit că pachetul care ar fi trebuit să conţină smartphone-ul era gol. „E revoltător că au angajaţi neserioşi. În plus, au nişte clauze complicate în contract care transformă clientul în victimă”, a spus păgubitul.
Bomba vine cu poşta
În judeţul Arad, oamenii apelau până de curând la Poşta Română până când un primar s-a trezit cu o bombă în coletul pe care trebuia să îl ridice de la poştă. „Primim multe plângeri, doar că durează o perioadă până le analizăm”, a declarat Eugenia Grigore, inspector OPC Arad.