• Daca esti nemultumit de reparatiile pe care masina ta le-a primit la un atelier de reparatii auto sau in cazul in care consideri ca ai fost suprataxat, ai dreptul de a contesta factura emisa de atelierul cu pricina • Site-ul www.auto.ro a identificat opt pasi pe care trebuie sa-i urmezi daca esti nemultumit de valoarea facturii din service
Atelierele de reparatii auto au adesea sume fixe stabilite pentru piese si servicii, insa in mod frecvent opereaza modificari la manopera sau produse disponibile pe comanda. In plus, exista si posibilitatea de a negocia suma de bani pe care o platesti. Daca esti nemultumit de reparatiile pe care masina ta le-a primit la un atelier de reparatii auto sau in cazul in care consideri ca ai fost suprataxat, ai dreptul de a contesta factura emisa de atelierul cu pricina. Site-ul www.auto.ro a identificat opt pasi pe care trebuie sa-i urmezi daca esti nemultumit de valoarea facturii din service:
1. Intreaba responsabilul de service despre reparatii, costuri si probleme tehnice. Raspunsul ar trebui sa fie intotdeauna unul ferm si capabil sa te faca sa intelegi prin ce trece masina ta si ce trebuie schimbat.
2. Verifica daca ti se permite accesul de control al clientului la toate operatiile pe care masina le sufera si pentru care platesti. Clientul trebuie sa aiba dreptul de a-si supraveghea masina, mai ales daca in cazul alterarii unor servicii de montaj, isi poate pune in pericol viata. In consecinta, trebuie sa te asiguri de o transparenta, cel putin partiala.
3. "Scaneaza" cu privirea peretii atelierului auto pentru a vedea certificatele obtinute de service si furnizorii de produse. Hartiile nu iti vor garanta calitatea serviciilor, insa iti pot da o idee despre eforturile facute de mecanici, pentru a adopta cele mai bune practici.
4. In cazul in care mecanicul responsabil iti prezinta