Chiar dacă obiceiurile de consum sunt îndreptate spre alte domenii, retailerul afirmă că va consemna un avans uşor al vânzărilor
Această majorare va fi susţinută de jucării, de cărţile de gastronomie şi de gama media
În 2010, compania vrea afaceri mai mari cu 15%, având în vedere începutul optimist al acestui an
Diverta estima înaintea sărbătorilor pascale că în această perioadă va consemna un avans uşor al vânzărilor, chiar dacă obiceiurile de consum pentru această sărbătoare nu sunt îndreptate spre acest domeniu de consum. Această creştere este susţinută, în special, de cărţile de gastronomie şi de produsele pentru copii. De asemenea, compania preconizează că şi gama de media va aduce o majorare a vânzărilor.
Creşteri pe gama de media
"Chiar dacă obiceiurile de consum pentru acest tip de sărbătoare sunt focusate spre alte domenii de consum (food şi fashion retail), estimăm că vom înregistra o uşoară creştere deoarece Sărbătorile de Paşte înseamnă pentru toată lumea o sărbătoare petrecută alături de cei dragi, iar cadourile sunt o modalitate de a exprima sentimente şi ataşament", au declarat, pentru Curierul Naţional, reprezentanţi ai retailerului.
Totodată, aceştia ne-au mai declarat că estimează în această perioadă o vandabilitate foarte bună pentru cărţile de gastronomie şi produsele destinate copiilor (jucăriile şi cărţile).
"În acelaşi timp, considerăm că vom înregistra vânzări în creştere şi pe gama de media (muzică, film, jocuri) ca şi destinaţie de cadou", potrivit oficialilor companiei.
Reduceri la produsele pentru copii
Pentru a susţine vânzările, Diverta a hotărât să ofere şi reduceri pentru anumite produse. "Produse din gama de jucării cu reduceri începând de la 10% până la 60% pentru iepuraşul de Paşte, sau pachete de Paşte pentru copii formate din cărţi şi jucării cadou",