Vânzările înregistrate de retailerul de produse electronice şi electrocasnice Flanco în perioada dinaintea Paştelui au fost cu circa 20% mai mici faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat al companiei. „Vânzările înregistrate anul acesta în perioada dinaintea Paştelui au fost mai mici cu aproximativ 20%, comparativ cu anul 2009, apetitul pentru consum generat de această sărbătoare fiind mult diluat în 2010. Cele mai mari creşteri le-au înregistr
Vânzările înregistrate de retailerul de produse electronice şi electrocasnice Flanco în perioada dinaintea Paştelui au fost cu circa 20% mai mici faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat al companiei.
„Vânzările înregistrate anul acesta în perioada dinaintea Paştelui au fost mai mici cu aproximativ 20%, comparativ cu anul 2009, apetitul pentru consum generat de această sărbătoare fiind mult diluat în 2010. Cele mai mari creşteri le-au înregistrat electrocasnicele mari şi electronicele”, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Clienţii au cheltuit în medie 400 lei /achiziţie anul acesta, în perioada Paştelui, în creştere cu aproximativ 25% faţă de săptămânile anterioare şi similar cu nivelul înregistrat anul trecut.
Magazinul care a raportat cele mai bune rezultate în perioada Paştelui a fost Flanco Sun Plaza, unitate deschisă la sfârşitul lunii februarie în centrul comercial Sun Plaza, confirmându-se astfel rezultatele foarte bune realizate încă de la inaugurare. De altfel, magazinele situate în centrele comerciale au înregistrat cele mai bune cifre de vânzări la nivelul întregii reţele.
„Suntem optimişti în ceea ce priveşte vânzările din perioada următoare, compania depăşind deja cele mai dificile momente ale acestui an şi cunoscând de mai bine de două luni creşteri constante ale vânzărilor”, a adăugat Olteanu.
Flanco International este unul d