Reprezentantii companiei Bechtel discuta cu autoritatile române mai multe variante de finantare a autostrazii Transilvania, printre care si posibilitatea contractarii unui credit garantat de stat. Potrivit liderului CNS Cartel Alfa Cluj, Grigore Pop, care reprezinta interesele muncitorilor români care lucreaza la autostrada, aceasta ar fi singura varianta pentru continuarea lucrarilor, ceea ce au duce automat si la salvarea locurilor de munca. Grigore Pop a explicat ca nu este prima oara când Bechtel propune varianta unui credit. Compania americana s-a mai oferit si în 2005 sa aduca un credit de 800 de milioane de dolari, garantat de stat, într-un moment în care schimbarea de putere din România a dus la întreruperea lucrarilor pentru un an de zile. “Propunerea lor a fost respinsa de Ministerul Finantelor, pe motivul absurd ca dobânda este prea mica, iar în luna ianuarie Bechtel a revenit cu aceasta idee. Ministrul de Finante, Sebastian Vladescu, a respins propunerea, pe motiv ca ar agrava deficitul bugetar. Însa acest lucru este fals, pentru ca Bechtel ar lua creditul, nu statul român, care doar ar garanta pentru el”, a declarat, pentru Agerpres, Grigore Pop.
Reprezentantii companiei Bechtel discuta cu autoritatile române mai multe variante de finantare a autostrazii Transilvania, printre care si posibilitatea contractarii unui credit garantat de stat. Potrivit liderului CNS Cartel Alfa Cluj, Grigore Pop, care reprezinta interesele muncitorilor români care lucreaza la autostrada, aceasta ar fi singura varianta pentru continuarea lucrarilor, ceea ce au duce automat si la salvarea locurilor de munca. Grigore Pop a explicat ca nu este prima oara când Bechtel propune varianta unui credit. Compania americana s-a mai oferit si în 2005 sa aduca un credit de 800 de milioane de dolari, garantat de stat, într-un moment în care schimbarea de putere din România a dus l