Bergenbier, brandul dezvoltat pentru piata locala de bere, lanseaza în luna aprilie o editie speciala dedicata Zilei Barbatului, respectiv 5 mai, plasând-o sub semnul valorilor consacrate ale marcii – masculinitate, galben, prieteni, se arata într-un comunicat al producatorului de bere. “Lansat în 2007 de catre Bergenbier, evenimentul Ziua Barbatului a devenit un brand în sine. Am luat decizia de a ne alatura din nou, anul acesta, barbatilor din România, pentru a celebra împreuna evenimentul Ziua Barbatului, pornind de la legatura emotionala extrem de puternica pe care consumatorul o are fata de brandul Bergenbier, fata de tot ceea ce brandul a construit în timp. De aceea, cu ocazia Zilei Barbatului, regasim valorile definitorii ale brandului, masculinitate, galben, prieteni, care vin cât se poate de natural, într-o editie speciala”, a declarat, pentru Agerpres, presedintele Bergenbier SA, Mihai Ghyka. Totodata, Bergenbier va lansa un imn închinat barbatilor, care va fi punctul central al unei ample campanii de comunicare, derulata din aceasta luna, pâna dupa data de 5 mai.
Bergenbier, brandul dezvoltat pentru piata locala de bere, lanseaza în luna aprilie o editie speciala dedicata Zilei Barbatului, respectiv 5 mai, plasând-o sub semnul valorilor consacrate ale marcii – masculinitate, galben, prieteni, se arata într-un comunicat al producatorului de bere. “Lansat în 2007 de catre Bergenbier, evenimentul Ziua Barbatului a devenit un brand în sine. Am luat decizia de a ne alatura din nou, anul acesta, barbatilor din România, pentru a celebra împreuna evenimentul Ziua Barbatului, pornind de la legatura emotionala extrem de puternica pe care consumatorul o are fata de brandul Bergenbier, fata de tot ceea ce brandul a construit în timp. De aceea, cu ocazia Zilei Barbatului, regasim valorile definitorii ale brandului, masculinitate, galben, prieteni, care vin câ