Victor Esquivel, director general Dole Romania, spune ca romanii consuma cu 30-40% mai putine banane decat occidentaliiDole, cel mai mare producator si distribuitor de fructe si legume proaspete din lume, va investi in premiera pentru piata romaneasca de profil intr-o campanie de marketing. Afla detalii despre strategia companiei de a-si populariza marca intr-o piata in care acest concept practic nu exista.
Firma va intra cu reclama pe TV si va face mai multe actiuni BTL in pietele agroalimentare.
Conform oficialilor Alfa Cont, firma care monitorizeaza din 1999 piata locala de publicitate, activitatea de promovare a producatorilor si distribuitorilor de fructe si legume proaspete este "aproape inexistenta".
Spotul TV al Dole va fi difuzat pe o perioada de opt saptamani pe principalele canale media, in special pe Disney Channel, incepand cu 12 aprilie. Spotul, realizat de compania Violet Advertising, a necesitat 16 ore de filmare si participarea unor papusari profesionisti. Sloganul este "Orice banana vrea sa fie Dole".
Captura din spotul TV
Dole va derula si activitati de marketing in pietele agroalimentare, precum Rahova, Moghioros, Obor, unde vor merge promoteri.
In plus, in Bucuresti, Dole va organiza doua evenimente publice in aer liber, sub numele Dole Tropical Fiesta, unde se vor degusta banane si vor veni dansatori cubanezi.
Reprezentantii companiei nu au precizat valoarea investitiilor in marketing sau in campania TV.
Un roman consuma in medie 8 kilograme pe an
Consumul de banane din Romania este cu 30-40% mai mic decat in Vestul Europei, unde poate atinge 13 kg pe cap de locuitor pe an, potrivit lui Victor Esquivel, director general Dole Romania.
El a mentionat ca anul trecut au fost importate in Romania peste 8 milioane de baxuri de banane, adica peste 144 m