Firma Hello! Consumer Interaction, agentie de comunicare in domeniul retailului, a lansat saptamana aceasta primul site de asistenta la cumparaturi din Romania, Suricata.ro, care centralizeaza ofertele marilor magazine de bunuri de larg consum si ofera utilizatorilor posibilitatea sa isi faca online o lista de cumparaturi, in care sunt incluse nu numai produsele, ci si preturile de la raft ale acestora.
Site-ul agrega produsele mai multor mari retaileri de pe piata din Romania, utilizatorii putand alege din fata computerului produsele pe care doresc sa le cumpere, cu preturile aferente, facandu-si o lista de cumparaturi pe care ulterior o pot scoate la imprimanta. Acestia au astfel un control marit asupra costului necesar achizitiei de produse.
In prezent, Suricata.ro agrega produse ale retailerilor Cora, Plus, Real si Interex, urmand ca in urmatoarele luni sa incheie contracte si cu alti retaileri locali.
Din punct de vedere financiar, in primele 6 luni oficialii firmei nu se asteapta sa genereze profit. Nivelul costurilor se va ridica la cateva zeci de mii de euro, cheltuieli derivate din crearea site-ului, promovare, concursuri cu premii.
"Cand se va dubla numarul de retaileri cu siguranta se va dubla si efortul depus pentru mentenanta site-ului. Dupa primele 6 luni avem convingerea ca site-ul va avea profit, iar obiectivul nostru pentru finalul anului financiar este sa ajungem la break-even. Veniturile vor veni din publicitate pe site, din partea retailerilor si a producatorilor, dar si din alte proiecte si parteneriate ce vor mai aparea", a declarat pentru DailyBusiness.ro Marilena Istratescu, managing partner al Hello! Consumer Interaction, cu o experienta de peste 7 ani in marketing si publicitate.
Compania a fost infiintata anul trecut.
Intrebata cum controleaza corectitudinea preturilor produs