La Recycle Nest, Ciprian Paleologu ambalează idei şi vin. Ideile sunt ale lui, vinul aparţine companiei Carl Reh Winery - Crama Oprişor (care, intr-un proiect proaspăt pentru România, a construit, impreună cu Paleologu, sticlele de vin de tip collector "Cutia Paleologu", adică "o ediţie limitată de vinuri ansamblată in 33 de Cutii-Ciocan, numerotate şi inseriate, purtând etichete" cu imagini ale incubilor din etapele anterioare ale Proiectului UMAN, articulat de ani buni de către artist). Cărările proiectului par că se bifurcă: intr-o parte, te duc spre un luminiş sacru, unde foiesc simbolurile inalte, rigoarea ideilor şi ambiţia construcţiei artistice, in cealaltă - ne trezim intr-un spaţiu de o cu totul altă factură, care foloseşte mirajul profan al publicităţii. Atât doar că această publicitate de esenţă modernă aplică, aici, străvechile principii ale magiei: invocaţia unor spirite (imaginile "istorice" ale paleo-omuleţilor), repetiţia incantatorie, ritualurile seducţiei şi jocul cu misterul. "Traumatic area - Cutia Paleologu" (deschisă la Recycle Nest intre 18 martie şi 13 mai a.c., şi care obligă la parcurgerea a şase plus unu episoade plastice - "Bunavestire", "Ridicarea din Mormânt", "Treimea - Judecata de apoi", "Crucificarea", "Cina cea de taină", "Infernul", plus al şaptelea (+1): "Cutia Paleologu") reuşeşte astfel să se expună, să iasă pe piaţă şi să-şi facă, in acelaşi timp, o reclamă şuierătoare. Artă plastică şi marketing la pachet, intr-un raport subtil, cu o ţesătură de semnificaţii care transgresează atât arta cât şi marketingul.
Ciprian Paleologu este, probabil, unul dintre cei mai coerenţi şi mai tenace tineri artişti români ai momentului. Are, la cei 34 de ani ai săi, 9 expoziţii personale, dintre care şase sunt trepte ale proiectului său "de-o viaţă", UMAN (cu următoarele escale: 2000 - personală in cadrul expoziţiei "Master