Gehrig Schultz, americanul care in urma cu un an si jumatate a fost adus de omul de afaceri Ovidiu Tender la conducerea Prospectiuni Bucuresti (PRSN), cea mai importanta companie a sa, spune ca pana in prezent a incercat sa reduca la minimum costurile si a creat bazele extinderii activitatii companiei pe pietele externe, iar in continuare se va concentra pe intinerirea personalului.
In primele luni de la numirea lui pe pozitia de CEO, Schultz a redus personalul cu circa o treime, efectele restructurarii de personal putand fi vizibile abia anul acesta, in conditiile in care firma a avut anul trecut cheltuieli suplimentare cu plati compensatorii.
"Am redus costurile cu personalul administrativ semnificativ, de la un numar de circa 670 de oameni la 470 in prezent. Costurile administrative ale companiilor din acest domeniu se situeaza intre 12% si 20% din totalul costurilor si noi le-am redus de la nivelul maxim la nivelul minim, astfel ca in comparatie cu concurenta noastra suntem foarte competitivi", spune Schultz. Numarul total de angajati ai companiei este in prezent de circa 1.900, fata de aproape 3.000 la inceputul lui 2008.
Insa restructurarea din cadrul companiei nu s-a incheiat, in acest moment directorul trecand la urmatoarea etapa, cea de intinerire a personalului super-specializat si transmiterea cunostintelor acestora catre personalul tanar.
"Anul trecut a fost un an bun din punct de vedere financiar, un an de transformare in structura de organizare in cultura organizationala, ne-am concentrat pe activitati de marketing si am scos la lumina abilitatile noastre tehnice. Am perfectionat personalul pentru a fi capabil sa devina experti in anumite sectoare si pentru a putea concura la nivel international", povesteste CEO-ul Prospectiuni.
El mai spune ca fiecare activitate din cadrul firmei de prospectare a fost restructurata