Grupul hotelier Golden Tulip va aduce pe piata locala, prin parteneriatul incheiat cu lantul hotelier francez Louvre Hotels, patru noi branduri clasificate la doua si trei stele, care opereaza tarife de 25 de euro pe noaptea de cazare. "In contextul in care abia a fost consolidat parteneriatul dintre Louvre Hotels si Golden Tulip Hotels, avem deja in evaluare trei proiecte in orase din tara", a spus Paul Marasoiu (foto), directorul regional al lantului hotelier Golden Tulip, prezent pe piata locala cu mai multe unitati hoteliere. Brandurile care ar putea intra in Romania sunt Premiere Classe, Campanile, Kyriad si Kyriad Prestige. "Speram ca numarul hotelurilor ce vor intra sub aceste marci sa fie cat mai mare. Primele hoteluri ar putea fi active in piata in minim 18-24 luni. Oricum, momentul intrarii in piata, sfarsitul anului 2011- inceputul lui 2012, este unul optim si in raport cu revigorarea economica", a declarat Marasoiu.
Grupul hotelier Golden Tulip va aduce pe piata locala, prin parteneriatul incheiat cu lantul hotelier francez Louvre Hotels, patru noi branduri clasificate la doua si trei stele, care opereaza tarife de 25 de euro pe noaptea de cazare. "In contextul in care abia a fost consolidat parteneriatul dintre Louvre Hotels si Golden Tulip Hotels, avem deja in evaluare trei proiecte in orase din tara", a spus Paul Marasoiu (foto), directorul regional al lantului hotelier Golden Tulip, prezent pe piata locala cu mai multe unitati hoteliere. Brandurile care ar putea intra in Romania sunt Premiere Classe, Campanile, Kyriad si Kyriad Prestige. "Speram ca numarul hotelurilor ce vor intra sub aceste marci sa fie cat mai mare. Primele hoteluri ar putea fi active in piata in minim 18-24 luni. Oricum, momentul intrarii in piata, sfarsitul anului 2011- inceputul lui 2012, este unul optim si in raport cu revigorarea economica", a declarat Marasoiu.