Compania Flanco a raportat o creştere de 35% a vânzărilor în perioada Sărbătorilor de Paşte, faţă de începutul anului, reprezentanţii Flanco considerând că trendul ascendent al vânzărilor se va menţine şi în aprilie, a comunicat ieri compania. "Vânzările înregistrate de retaileri anul acesta în perioada dinaintea Paştelui au fost mai mici cu aproximativ 20%, comparativ cu anul 2009, apetitul pentru consum generat de această sărbătoare fiind mult diluat în 2010. Cele mai mari creşteri le-au înregistrat electrocasnicele mari şi electronicele", a declarat, într-un comunicat, Adrian Olteanu, CEO Flanco. Creşteri semnificative ale vânzărilor faţă de începutul anului
s-au înregistrat şi în ceea ce priveşte electrocasnicele mici, cum ar fi cuptoare cu microunde, aspiratoare şi aragaze. Evoluţia vânzărilor pe segmentul IT a înregistrat o stagnare, în principal datorită nivelului crescut al vânzărilor în primele luni ale anului. În ceea ce priveşte modalităţile de plată, în perioada Paştelui, trei clienţi au achitat cu cash, în timp ce un cumpărător a apelat la credit.
Reprezentanţii companiei estimează că tendinţa de creştere a vânzărilor se va menţine şi în luna aprilie, datorită măsurilor de optimizare a activităţii. "Suntem optimişti în ceea ce priveşte vânzările din perioada următoare, compania depăşind deja cele mai dificile momente ale acestui an şi cunoscând de mai bine de două luni creşteri constante ale vânzărilor", a mai spus Olteanu.
Magazinul care a raportat cele mai bune rezultate în perioada Paştelui a fost Flanco Sun Plaza, unitate deschisă la sfârşitul lunii februarie în centrul comercial Sun Plaza, confirmându-se astfel rezultatele foarte bune realizate încă de la inaugurare. De altfel, magazinele situate în centrele comerciale au înregistrat cele mai bune cifre de vânzări la nivelul întregii reţele.
Compania Flanco a raportat