Noua generaţie Volkswagen Passat ar putea fi lansată la sfârşitul acestui an, la Paris, urmând să fie disponibil în showroom-urile dealerilor europeni până la începutul lui 2011.
Surse din piaţă susţin că, pentru a-l face mai atractiv, designul caroseriei va fi modificat, preluând totodată şi unele dotări specifice categoriei de lux, precum camera video pentru mersul înapoi, tempomatul activ sau farurile inteligente. Cu toate că structura caroseriei va fi aceeaşi ca în prezent, noul sedan de clasa medie, pe benzină şi diesel, va avea cilindreea cuprinsă între 1,2 şi 2,0 litri şi se va încadra în tendinţa de downsizing iniţiată de Grupul Volkswagen.
Compania intenţionează să scoată pe piaţă şi versiunile hibrid şi cu propulsie complet electrică, acestea putându-şi face apariţia abia în 2015, Grupul Volkswagen considerând că are nevoie de ceva timp pentru a pune la punct noua generaţie Passat complet reconcepută.
Noua generaţie Volkswagen Passat ar putea fi lansată la sfârşitul acestui an, la Paris, urmând să fie disponibil în showroom-urile dealerilor europeni până la începutul lui 2011.
Surse din piaţă susţin că, pentru a-l face mai atractiv, designul caroseriei va fi modificat, preluând totodată şi unele dotări specifice categoriei de lux, precum camera video pentru mersul înapoi, tempomatul activ sau farurile inteligente. Cu toate că structura caroseriei va fi aceeaşi ca în prezent, noul sedan de clasa medie, pe benzină şi diesel, va avea cilindreea cuprinsă între 1,2 şi 2,0 litri şi se va încadra în tendinţa de downsizing iniţiată de Grupul Volkswagen.
Compania intenţionează să scoată pe piaţă şi versiunile hibrid şi cu propulsie complet electrică, acestea putându-şi face apariţia abia în 2015, Grupul Volkswagen considerând că are nevoie de ceva timp pentru a pune la punct noua generaţie Passat complet reconcepută.