Maniacii cailor putere şi dependenţii de umor inteligent au parte, din 12 aprilie, de "Top Gear" la Discovery Channel. Emisiunea ia pasiunea publicului pentru maşini, elimină statisticile plictisitoare, adaugă entuziasm, cascadorii incitante şi provocări, ajungând în final la un format informativ şi distractiv în acelaşi timp. A şasea şi a şaptea serie sunt pline de prezentări speciale, inclusiv un joc neobişnuit de fotbal şi obişnuita rubrică devenită deja preferata telespectatorilor, "Vedete în maşini cu preţ rezonabil".
Premiat drept "Cel mai popular program non-ficţiune" în cadrul Premiilor Naţionale de Televiziune de la Londra, "Top Gear" este difuzat în peste 100 de ţări si are o bază solidă de fani înrăiţi, în toată lumea. În Marea Britanie face în mod constant cote de audienţă de peste 7 milioane de telespectatori pe BBC 2. Popularitatea programului a dus la dezvoltarea unor produse de consum, inclusiv un Live Theatre Show, care îşi propune să permită publicului să se bucure de acest brand şi dincolo de programul TV.
"Top Gear" a prins viaţă în 1977, ca un program obişnuit despre maşini. Relansat în 2002 într-un format mai lung şi mai distractiv, a urcat rapid în topuri, devenind cel mai urmărit program de pe BBC2.
"Obraznică", spirituală, sinceră şi fără prejudecăţi, echipa "Top Gear", formată din Jeremy Clarkson, Richard "The Hamster" Hammond şi James "Captain Slow" May forţează maşinile până dincolo de limită, pentru a afla dacă sunt bune de ceva sau nu. Program plin de cascadorii, provocări şi materiale speciale, "Top Gear" este autoironic, captivant şi plin de pasiune. Nu veţi găsi aici statistici plicticoase sau discuţii de nepătruns despre arborele de distribuţie sau presiunea anvelopelor. În schimb, veţi avea parte de informaţii avizate, divertisment şi - deloc neglijabil - stil. (D.P.)
Maniacii cailor putere şi dependen