Tânărul bănăţean a fost sportiv de performanţă, iar pasiunea sa este marketingul sportiv, un domeniu prea puţin exploatat în România.
PROFIL
Născut. 22 august 1987, Caransebeş
Educaţie. Ştiinţe economice (UVT)
Experienţă. Doi ani manager pe ţară pentru Unibet
Răzvan a făcut volei de performanţă, însă ştiinţele economice l-au atras de la început. „Am jucat zece ani la juniori şi doi ani de divizie, la juniori la Oţelul Roşu şi la Universitatea Timişoara în Divizia B, începând din 2006. Am renunţat, în urma unor probleme de sănătate, am zis că-mi ajunge. Nu am urmat facultatea de profil, am făcut ştiinţe economice, mi-a plăcut marketingul. Am ajuns la marketing sportiv pentru că mi-a plăcut în mod deosebit, pentru că lucrezi direct cu fanii”, a explicat cărăşeanul.
Prima experienţă serioasă în domeniu a fost cu o casă de pariuri engleză care a dorit să intre pe piaţa autohtonă. „Am lucrat doi ani de zile «country manager» la agenţia de pariuri Unibet. Făceam contracte de publicitate cu site-urile din România şi i-am adus, fără buget, pe locul doi în ţară. Când s-a schimbat conducerea companiei, la Londra, am renunţat. Făceam campanii, iar pentru fiecare click pe care îl dădea un vizitator pe link-ul Unibet, site-ul respectiv primea 15 euro, nu plăteam bani înainte”, a povestit Răzvan.
Soluţii pentru România
Tânărul s-a specializat într-un domeniu neglijat de cluburile sportive din ţară. „Îmi place marketingul sportiv, dar nu cred că îl voi practica în România prea curând. Însă, din câte ştiu, UEFA şi FIFA vor impune în anii următori o regulă prin care va obliga cluburile să pună mare accent pe marketing”, a spus Răzvan.
Suporter al „poliştilor”, acesta oferă idei conducerii clubului. „«Poli» ar trebui să investească în logistica distribuţiei de bilete. În 2010 timpul înseamnă bani, iar după o zi de muncă