De opt ori campion naţional la raliuri, pilotul bârlădean şi-a anunţat oficial participarea la ediţia din acest an a CN. El îl va avea copilot pe fostul ministru Borbely Karoly. Titi Aur are ca obiectiv recucerirea titlului naţional care, în ultimii doi ani, a revenit ungurului Gergo şi finlandezului Mietinen.
Multiplu câştigător al titlului naţional în probele automobilistice pe şosea - are opt la raliuri şi două la viteză în coastă -, Titi Aur a decis să revină în competiţie după un an de absenţă, răstimp în care s-a ocupat cu şcoala de pilotaj care îi poartă numele.
Reîntoarcerea sa se produce într-un moment de răscruce pentru automobilismul românesc - pe de o parte, criza economică şi-a arătat şi aici colţii, pe de alta, anul trecut, podiumul la raliuri a fost ocupat în totalitate de piloţi străini (ungurul Gergo, italianul Tempestini şi finlandezul Miettinen)! Deloc întâmplător că Aur are ca obiectiv să recucerească titlul pe care l-a deţinut, ultima oară, în 2006.
„După un an de pauză revin cu entuziasm în competiţie. Alături de mine va fi un nou copilot, Borbely Karoly, care îmi este prieten, dar şi un profesionist desăvârşit", a declarat multiplul campion la festivitatea de prezentare a echipei Jack Daniels RT.
Raliul de lângă Tâmpa, etapa favorită
La sfârşitul acestei săptămâni (16-18 aprilie), Titi Aur va lua startul în prima etapă a ediţiei din acest an. Raliul Braşovului este o probă unde bârlădeanul a adunat amintiri frumoase, el debutând acolo în urmă cu 24 de ani şi înregistrând un număr record (absolut) de victorii acolo: 6 în 40 de ediţii.
Aur va pilota, ca şi în anii trecuţi, un automobil
Mitsubishi Lancer Evo IX. Acesta a fost preparat de firma lui Gergo Szabo şi are un design deosebit. La maşina românului predomină verdele, iar la cea a colegului său din Ungaria, negrul. Motorul este de 2.000 cmc, tur