După doi ani în care încasările s-au înscris în graficul iniţial, deţinătorii francizei Hard Rock Café Bucureşti au prins curajul necesar pentru a începe extinderea la nivel naţional. În urmă cu doi ani, în Bucureşti se deschidea prima unitate Hard Rock din România şi, pe atunci, cel mai mare local al reţelei din Europa. Era o investiţie de patru milioane de euro, realizată de omul de afaceri Tinu Sebeşanu prin intermediul companiei Midi Development. Într-un interv
După doi ani în care încasările s-au înscris în graficul iniţial, deţinătorii francizei Hard Rock Café Bucureşti au prins curajul necesar pentru a începe extinderea la nivel naţional.
În urmă cu doi ani, în Bucureşti se deschidea prima unitate Hard Rock din România şi, pe atunci, cel mai mare local al reţelei din Europa. Era o investiţie de patru milioane de euro, realizată de omul de afaceri Tinu Sebeşanu prin intermediul companiei Midi Development. Într-un interviu acordat Capital în momentul inaugurării cafenelei, managerul declara că mizează pe „o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro în primul an de funcţionare“. Aşteptările i-au fost confirmate cu brio, potrivit Ministerului Finanţelor, anul 2008 fiind încheiat cu o cifră de afaceri de 2,99 milioane euro. „Hard Rock merge conform graficului. Am fost pe profit din prima zi“, spune Sebeşanu, potrivit căruia pe ansamblul primului an de funcţionare s-a obţinut o marjă a profitului de 8%-9%. „În 2009 am avut o scădere a veniturilor, dacă luăm în calcul devalorizarea leului şi inflaţia, şi am fost, astfel, sub rezultatul din 2008, dar în cifre absolute ne-am poziţionat la acelaşi nivel“, adaugă acesta. Una dintre sursele importante ale veniturilor au fost concertele live. „Biletele se vând imediat. L-am adus, de exemplu, pe Snowy White (chitarist britanic care a cântat alături de Pink Floyd n.red). Au fost 400 de bilete şi s-au vândut t