Lubella, parte a grupului polonez Maspex care are in portofoliu sucurile Tymbark si Tedy, a inceput sa produca cereale pentru micul dejun sub brandul Arnos in unitatea din Polonia a companiei.
Astfel, producatorul oradean de paste fainoase Arnos are in prezent in portofoliu atat musli, cat si fulgi de porumb, si a intrat pe o piata a cerealelor pentru micul dejun de circa 30 mil. euro pe care subsidiara locala a grupului polonez, Tymbark Maspex Romania, era prezenta cu brandul pentru copii, Brumi.
"Piata cerealelor pentru micul dejun este o piata cu reale sanse de crestere in Romania. Cu Musli Arnos, portia de 50g, ne adresam persoanelor active ce doresc sa ia micul dejun sau pranzul la locul de munca. Cornflakes Arnos (fulgi de porumb - n.red.) deriva din Cornflakes Brumi", au declarat reprezentantii Tymbark Maspex Romania.
Acestia au adaugat ca schimbarea designului pentru Cornflakes a survenit in urma unei cercetari de piata care a aratat ca acest produs este consumat cu precadere de catre adulti, caz in care imaginea Brumi era incompatibila.
Atat Musli Arnos, cat si Cornflakes Arnos sunt produse la fabrica Lubella din Polonia, parte a grupului Maspex Wadowice din Polonia, a carei activitate de productie este axata in mod special pe cereale pentru mic dejun, sticksuri, faina si gris.
"La nivel de companie, in anul 2009 versus 2008, am avut o crestere procentuala de 53% a vanzarilor de cereale pentru micul dejun Brumi", au mai spus reprezentantii companiei fara a oferi insa estimari cu privire la evolutia companiei pe acest segment in 2010.
Potrivit datelor Nestlé, unul dintre cei mai mari producatori care activeaza pe acest segment pe plan local, romanii consuma anual 0,580 de kilograme de cereale pentru micul dejun si batoane din cereale. Spre comparatie, locuitorii din Marea Britanie si cei din Irlanda consuma sapte kilograme