Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a afirmat, luni, la dezbaterea moţiunii simple a PSD, că relaţiile dintre antreprenori şi subantreprenori nu pot fi reglementate printr-un pact naţional, aşa cum solicitaseră social-democraţii în moţiune. Berceanu a replicat moţiunii simple a PSD pe Transporturi că, dacă social-democraţii ar fi fost într-adevăr interesaţi de un pact naţional pentru autostrăzi sau de reglementarea relaţiilor dintre antreprenori şi subantreprenori, ar
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a afirmat, luni, la dezbaterea moţiunii simple a PSD, că relaţiile dintre antreprenori şi subantreprenori nu pot fi reglementate printr-un pact naţional, aşa cum solicitaseră social-democraţii în moţiune.
Berceanu a replicat moţiunii simple a PSD pe Transporturi că, dacă social-democraţii ar fi fost într-adevăr interesaţi de un pact naţional pentru autostrăzi sau de reglementarea relaţiilor dintre antreprenori şi subantreprenori, ar fi introdus, când erau la guvernare, o clauză în acest sens în contractul Bechtel.
"Despre contractul Bechtel PSD nu ar trebui să facă altceva decât să tacă mâlc", a afirmat ministrul, întrebându-l retoric pe senatorul PSD Sorin Bota, fost secretar de stat în Guvernul PSD, de ce respectivul contract a suferit multiple modificări şi de ce s-a considerat oportună încheierea unui contract de negociere cu o firmă "obscură" de avocatură, care prevedea o primă de succes de aproximativ cinci milioane de euro.
El a mai afirmat că PSD a decis începerea autostrăzii Braşov-Borş "de la mijlocul ei", din Cluj-Napoca, doar pentru a-l ajuta în campania electorală pentru Primărie pe fostul ministru PSD al Internelor, Ioan Rus.
Berceanu a afirmat, referindu-se la sintagma "contractul golănescu Comarnic-Braşov" din moţiunea PSD, că întreaga procedură, inclusiv forma contractului, "golănească", a fost realizată, în