Grupul francez LVMH, cel mai mare jucător de pe piaţa mondială a produselor de lux, a înregistrat în primele trei luni ale anului vânzări de 4,47 miliarde de euro, în creştere cu 11% faţă de aceaşi perioadă din 2009.
Preţul acţiunilor grupului LVMH, proprietarul brandului Louis Vuitton, au crescut la maximul a aproape zece ani pe bursa de la Paris, ca urmare a anunţării rezultatelor financiare, informează Bloomberg. Pe lângă Louis Vuitton, LVMH deţine branduri ca Dom Perignon, Donna Karan, Fendi, Givenchy sau Sephora.
Analiştii financiari anticipau vânzări mai mici, de 4,2 miliarde de euro în primul trimestru al anului.
Titlurile grupului LVMH au avansat cu până la 4,1% pe piaţa de capital de la Paris, la 92,36 de euro, în prima parte a şedinţei de tranzacţionare, cel mai ridicat preţ începând cu 18 august 2000.
LVMH deţine şi în România un magazin Louis Vuitton, în cadrul Hotelului Marriott din Bucureşti, precum şi mai multe magazine de produse cosmetice şi parfumuri Sephora în toată ţara.