Filiala locală a grupul austriac Lasselsberger, Cesarom, a înregistrat în 2009 o cifră de afaceri consolidată de 35 milioane de euro (150 milioane de lei). Pentru anul în curs, compania estimează că va raporta un avans de 10 procente al businessului, la 38,5 milioane de euro, în condiţiile majorării exporturilor.
"2009 a fost un an în care am consolidat businessul şi am implementat o nouă organizare internă care să permită o creştere a eficienţei proceselor interne şi o abordare comercială performantă", a declarat Eduard Măcărescu, Directorul Comercial al Cesarom.
Compania a înregistrat în 2009 o cotă de piaţă de 36%, iar pentru 2010 estimarea se ridică la 38%. Măcărescu a subliniat că 2010 va marca punctul cel mai de jos al pieţei pe care activează Cesarom. "Diminuarea de 10% din acest an va arăta că piaţa de plăci ceramice a ajuns la punctul cel mai slab şi nu mai are unde să scadă", susţine oficialul Cesarom, care a subliniat că, la o estimare în lei, piaţa se va comprima cu până la 12-13 procente.
F. A. Filiala locală a grupul austriac Lasselsberger, Cesarom, a înregistrat în 2009 o cifră de afaceri consolidată de 35 milioane de euro (150 milioane de lei). Pentru anul în curs, compania estimează că va raporta un avans de 10 procente al businessului, la 38,5 milioane de euro, în condiţiile majorării exporturilor.
"2009 a fost un an în care am consolidat businessul şi am implementat o nouă organizare internă care să permită o creştere a eficienţei proceselor interne şi o abordare comercială performantă", a declarat Eduard Măcărescu, Directorul Comercial al Cesarom.
Compania a înregistrat în 2009 o cotă de piaţă de 36%, iar pentru 2010 estimarea se ridică la 38%. Măcărescu a subliniat că 2010 va marca punctul cel mai de jos al pieţei pe care activează Cesarom. "Diminuarea de 10% din acest an va arăta că piaţa de plăci ceramice a ajuns