Constructorul Autostrăzii, compania Vinci, nu a obţinut finanţare. Guvernul ar trebui să plătească, în total, 4,8 miliarde de euro pentru cei 55 de kilometri ai tronsonului Comarnic-Braşov. În această sumă sunt incluse construcţia autostrăzii, dar şi proiectarea, lucrări de întreţinere, şi dobânzile la bănci pentru împrumuturile contractate.
Dintre cei 55 de kilometri ai tronsonului, 30 vor fi numai de tuneluri şi va avea 16 poduri şi viaducte.
Preţul, spune Ministerul Transporturilor, este unul rezonabil dacă ţinem cont de complexitatea proiectului şi de câţi bani au plătit alte state pentru lucrări similare.
Potrivit reprezentaţilor ministerului Transporturilor, lucrările propriu-zise ar fi trebuit să înceapă în 2011, iar termenul de execuţie era de 4 ani.
Sursa: realitatea.net Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Constructorul Autostrăzii, compania Vinci, nu a obţinut finanţare. Guvernul ar trebui să plătească, în total, 4,8 miliarde de euro pentru cei 55 de kilometri ai tronsonului Comarnic-Braşov. În această sumă sunt incluse construcţia autostrăzii, dar şi proiectarea, lucrări de întreţinere, şi dobânzile la bănci pentru împrumuturile contractate.
Dintre cei 55 de kilometri ai tronsonului, 30 vor fi numai de tuneluri şi va avea 16 poduri şi viaducte.
Preţul, spune Ministerul Transporturilor, este unul rezonabil dacă ţinem cont de complexitatea proiectului şi de câţi bani au plătit alte state pentru lucrări similare.
Potrivit reprezentaţilor ministerului Transporturilor, lucrările propriu-zise ar fi trebuit să înceapă în 2011, iar terme