Instrumentele de colaborare şi reţelele sociale destinate consumatorilor îşi vor continua dezvoltarea, devenind tot mai complexe, şi aceste instrumente vor continua să influenţeze modul în care se desfăşoară activitatea unei companii, arată un studiu global publicat de Cisco. Pentru organizaţii, important va fi modul în care vor adopta şi integra aceste instrumente în mediul IT al companiei.
Dintre organizaţiile intervievate, 75% au arătat că utilizează, în primul rând, instrumentele mediilor de reţele sociale destinate consumatorilor, în timp ce aproximativ 50% din acelaşi grup au identificat şi utilizarea extensivă a microblogurilor.
Utilizarea instrumentelor oferite de reţelele sociale destinate consumatorilor, cum ar fi Facebook şi Twitter, ca platforme de colaborare, conectează organizaţiile cu lumea din exterior în mii de moduri. Aceste instrumente unesc tehnologia şi afacerile prin experienţe inovatoare, conectează oamenii şi informaţiile, stabilesc noi căi potenţiale către pieţele de desfacere şi îmbunătăţesc cunoştinţele consumatorului şi nivelul de cunoaştere a companiei.
C.P. Instrumentele de colaborare şi reţelele sociale destinate consumatorilor îşi vor continua dezvoltarea, devenind tot mai complexe, şi aceste instrumente vor continua să influenţeze modul în care se desfăşoară activitatea unei companii, arată un studiu global publicat de Cisco. Pentru organizaţii, important va fi modul în care vor adopta şi integra aceste instrumente în mediul IT al companiei.
Dintre organizaţiile intervievate, 75% au arătat că utilizează, în primul rând, instrumentele mediilor de reţele sociale destinate consumatorilor, în timp ce aproximativ 50% din acelaşi grup au identificat şi utilizarea extensivă a microblogurilor.
Utilizarea instrumentelor oferite de reţelele sociale destinate consumatorilor, cum ar fi Facebook şi Twitter, ca platfor