* TEVA ROMÂNIA
* Vânzările, în creştere cu 6%, anul trecut
Producătorul de generice "Teva" a înregistrat în România, în 2009, vânzări de 70 milioane de lei, cu 6% mai mari decât în anul anterior, aproape jumătate din creştere fiind generată de lansarea a 13 produse noi, potrivit unui comunicat al companiei. "Rezultatele înregistrate sunt în concordanţă cu obiectivele companiei, acelea de a depăşi ritmul pieţei, vizând pentru 2010 o creştere în topul companiilor de generice prezente în România şi atingerea unei cote de piaţă la aproximativ 7% până la finalul anului", a declarat directorul general Teva România, Alina Luiceanu, citată de Mediafax.
În prezent, compania are o cotă de piaţă de 5% şi ocupă locul nouă în topul companiilor de generice de pe piaţa locală.
Alţi factori care au susţinut evoluţia companiei au fost legaţi de creşterea numărului de parteneri locali, precum şi dezvoltarea şi eficientizarea companiei la nivel local.
În 2009, Teva a lansat pe piaţă 13 produse noi din arii terapeutice diferite, precum oncologie, osteoporoză, cardiologie, sistem central nervos şi biosimilare.
Noile produse au generat aproape jumătate din creşterea înregistrată în 2009, se mai precizează în comunicat.
* LC WAIKIKI
* Primul magazin din vestul ţării în Atrium Center Arad
Conducerea Atrium Centers a anunţat, ieri, că seria inaugurărilor de noi magazine în Atrium Center Arad, primul mall din oraş, va continua. Astfel, în 16 aprilie îşi va începe activitatea LC Waikiki, magazin de îmbrăcăminte trendy, cu preţuri accesibile pentru femei, copii şi bărbaţi, care a închiriat o suprafaţă de 1.200 mp. Acesta va fi primul magazin al brandului în vestul Româ-niei. De asemenea, zilele trecute s-au deschis magazinele Kenvello şi Gold Fashion, care îi aşteaptă pe arădeni cu oferte tentante.
"Până la sfârşitul lunii aprilie, t