Saptamanalul cultural Dilema Veche se afla in plina campanie de relansare si isi largeste publicul vizat, astfel ca nu se adreseaza doar intelectualilor cu inalte studii superioare, "nu este greu de citit si mai ales nu este exclusiv culturala", a declarat pentru DailyBusiness.ro Mircea Olaru, directorul de marketing in cadrul Adevarul Holding, trustul care detine titlul. Revista a scos primul numar in noul format intr-un tiraj de 77.000 de exemplare, in conditiile in care, conform celor mai recente date auditate de BRAT, vanzarile inainte de relansare erau de 6.500 de exemplare pe editie.
Primul numar al revistei in noul format a aparut pe 8 aprilie, cu rubrici noi, mai multe pagini, 32 in loc de 24, si primul insert dintr-o serie de 8 a filmelor lui Charlie Chaplin.
Urmatorul numar al Dilema Veche, de joi, 15 aprilie, va fi distribuit intr-un tiraj apropiat de cel al editiei anterioare, prima de dupa relansare, spune directorul de marketing Adevarul Holding, care nu a putut furniza o cifra exacta, pentru ca "inca nu s-au stabilit toate detaliile".
Potrivit lui Mircea Olaru, publicatia va fi promovata pe tot parcursul anului printr-o serie de proiecte care vor avea ca scop cresterea numarului de cititori. Campania de relansare impreuna cu colectia de dvd-uri Charlie Chaplin reprezinta prima actiune din acest plan de crestere.
"Exista mai multe idei de proiecte specifice targetului Dilema Veche, iar continuarea campaniilor de inserturi depinde in primul rand de succesul acestei prime actiuni", a declarat acesta.
Care este mesajul de baza pe care vrea sa il transmita noua Dilema Veche?
"Exista in piata o perceptie eronata asupra Dilemei Vechi. Nu este o revista care se adreseaza doar intelectualilor cu inalte studii superioare, nu este o revista greu de citit si mai ales nu este o revista exclusiv culturala