- Comentariu - nr. 525 / 14 Aprilie, 2010 Conform activitatii de privatizare in 2010 _ efectuata in baza unei Hotarari de Guvern _, Ministerul Transporturilor a obtinut, din privatizare, 550.000 de lei (aproximativ 134.000 de euro), in vreme ce pentru onorariile firmelor de avocatura si consultanta care participa la procesul de privatizare, precum si pentru rapoartele de evaluare in procesul de privatizare se cheltuiesc 7 milioane de lei (aproximativ 1,7 milioane de euro)! Altfel spus, se platesc 7 milioane de lei pentru avocati, pentru a obtine, din privatizari, doar 550.000 de lei. Asta da "afacere"! Dar, nu-i bai. Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a anuntat, pe site-ul M.T., ca urmeaza "marea privatizare" a CFR Marfa, de pe urma careia se vor incasa (depinde cine?) "milioane de euro". Cum explica Berceanu necesitatea privatizarii CFR Marfa? Prin aceea ca CFR Marfa este in competitie cu mai multe companii, mai ales straine, care vor sa intre in Romania (companii de marfa austriece, germane, dar nu numai), iar o companie de stat nu va putea rezista pe piata. Contribuabilii spera ca, in acest caz, plata avocatilor sa nu coste mai mult decat banii efectiv rezultati din… privatizare! GHEORGHE GIURGIU - Comentariu - nr. 525 / 14 Aprilie, 2010 Conform activitatii de privatizare in 2010 _ efectuata in baza unei Hotarari de Guvern _, Ministerul Transporturilor a obtinut, din privatizare, 550.000 de lei (aproximativ 134.000 de euro), in vreme ce pentru onorariile firmelor de avocatura si consultanta care participa la procesul de privatizare, precum si pentru rapoartele de evaluare in procesul de privatizare se cheltuiesc 7 milioane de lei (aproximativ 1,7 milioane de euro)! Altfel spus, se platesc 7 milioane de lei pentru avocati, pentru a obtine, din privatizari, doar 550.000 de lei. Asta da "afacere"! Dar, nu-i bai. Ministrul Transporturilor, Radu Bercean