Orange a lansat astăzi două noi servicii în cadrul programului de asistenţă post-vânzare Orange Care: Asigurarea pentru factură, pentru clienţii Orange nu vor să mai aibă grija plăţii facturii la mobil timp de 6 luni şi Smartphone Expert, dedicat utilizatorilor de telefoane inteligente. Asigurarea pentru factură se adresează clienţilor care se confruntă cu dificultăţi economice şi celor interesaţi să acopere riscurile de neplată a facturii în situaţiile de invaliditate.
Orange a lansat astăzi două noi servicii în cadrul programului de asistenţă post-vânzare Orange Care: Asigurarea pentru factură, pentru clienţii Orange nu vor să mai aibă grija plăţii facturii la mobil timp de 6 luni şi Smartphone Expert, dedicat utilizatorilor de telefoane inteligente.
Asigurarea pentru factură se adresează clienţilor care se confruntă cu dificultăţi economice şi celor interesaţi să acopere riscurile de neplată a facturii în situaţiile de invaliditate.
Cu ajutorul serviciului Asigurarea pentru factură, clienţii Orange nu au grija plăţii facturii la mobil timp de 6 luni, indiferent de numărul de abonamente deţinute. Asigurarea este valabilă pentru situaţiile în care clienţii Orange intră în şomaj, în limita valorii de 80 de euro şi în situaţiile de invaliditate totală, în limita a 800 de euro. Asigurarea pentru factură costă 1 euro/lună (nu se percepe TVA), valoare care se va regăsi pe factura lunară a clienţilor. Serviciul va fi disponibil începând de mâine.
Ajutor pentru configurarea smartphone-ului
Serviciul Smartphone Expert este dedicat utilizatorilor de smartphone-uri. Clienţii Orange beneficiază de asistenţă dedicată şi profesionistă pentru configurarea smartphone-urilor: setarea contului de e-mail şi web, setări legate de sistemul de operare, conectarea accesoriilor şi sincronizarea datelor de pe telefon şi calculator.
Mai mult, prin interm