Compania Metro Media Transilvania din Cluj-Napoca, care se ocupa cu studii de piata si cercetare sociala, a primit fonduri europene de 57.040 lei (peste 13.500 de euro) in vederea imbunatatirii infrastructurii IT si de transfer de date a companiei. Proiectul a fost cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala, valoarea totala a proiectului "MMT-Conexiune cu viitorul" fiind de 88.179 de lei (circa 21.000 de euro).
Proiectul a fost depus in 2008, insa a fost semnat in toamna anului trecut si s-a derulat pe o perioada de sase luni. "Proiectul a avut ca scop utilarea companiei noastre cu echipamente IT si de comunicatii pentru a asigura conectarea la internet de mare viteza, in vederea cresterii eficientei cercetarilor sociale si a studiilor de piata. Proiectul s-a derulat in baza contractului de finantare incheiat cu Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale si a presupus dezvoltarea unei serii de activitati de la managementul de proiect pana la achizitionarea noilor echipamente IT si crearea retelei pentru conexiunea la internet'', spune Septimiu Suciu, director general al Metro Media Transilvania Studii Sociale Sondaje Marketing si Publicitate.
Compania clujeana a avut anul trecut afaceri de 750.000 de euro si estimeaza pentru acest an o crestere a veniturilor cu 5-10%. Printre clientii Metro Media Transilvania pe piata interna se numara PricewaterhouseCoopers, Guvernul Romaniei, Banca Transilvania, European Drinks, Terapia, Napolact, Biroul Roman de Audit al Tirajelor, Macon Deva, Polus Center, E.On Gaz, Impact, Mobexpert.
Printre clientii externi ai companiei se numara Dutch Broadcasting Corporation NOS-Audience Research KLO, The Worldbank Group Washington, Institute for Advanced Studies Austria sau University of North Dakota. "Principala piata pentru noi ramane Romania, insa intentionam ca in viitor sa ne extindem activit