TVR şi Media Pro Distribution au avut standuri proprii la târgul MIPTV. Oraşul Cannes a fost luat cu asalt de reprezentanţii televiziunilor şi ai companiilor de producţie din întreaga lume.
21 de companii din România au participat la cea de-a 47-a ediţie a târgului anual internaţional MIPTV de la Cannes, printre care şi TVR, Pro TV, Antena 1, Kanal D şi Realitatea Media. Peste 10.000 de participanţi din toată lumea au invadat Croazeta, faimosul bulevard al oraşului de pe Coasta de Azur. Jucătorii importanţi de pe piaţă au avut standuri la Palais des Festivals, iar programul a inclus conferinţe, dar şi lansări private de emisiuni şi seriale de televiziune, pe pontoanele de la malul mării şi în penthouse-uri luxoase cu vedere la portul plin de iahturi.
Pentru Cristian Tabără, directorul Departamentului Film de la TVR, ediţia 2010 a fost dezamăgitoare, faţă de cele din anii trecuţi, cu o ofertă mult mai slabă. „Televiziunile din zona asiatică s-au arătat interesate de reportajele şi documentarele din oferta noastră", spune Tabără, care adaugă că tot asiaticii au cerut imagini istorice de arhivă, cu momente importante pentru România. În ceea ce priveşte achiziţiile TVR, Tabără a spus că în curând vom putea vedea pe TVR Cultural seria de scurtmetraje a Fraţilor Lumière şi serialul chinez „Three Kingdoms".
„A fost mai bine decât anul trecut, dar mai puţin aglomerat. Ne-am concentrat pe formate şi am găsit câteva interesante pentru publicul nostru", a declarat pentru „Adevărul" Hatice Soysev Kolat, General Manager Kanal D.
Aceasta a adăugat că în toamnă va fi produs un nou sezon al reality-show-ului „Săracii copii bogaţi". „Am mai achiziţionat şi un format asemănător pentru vară, de la aceeaşi companie, şi un format nou-nouţ pentru toamnă", a mai declarat Hatice Soysev Kolat.
"Televiziunile din zona asiatică s-au arătat interesate de repor